czwartek, 24 lutego 2011

zajęcia terenowe czyli street foto


przy okazji "wizji lokalnej" al. Niepodległości w ramach 
oglądu ulicy na potrzeby szkolne udało mi się złapać parę rzeczy

na początek będzie pan który bardzo chciał zdjęcie, nie tyle siebie co przede wszystkim swojego psa:) pozdrawiam 


no i piesek, gdyby nie miał kagańca to chyba by mi nogę odgryzł hehe

 

potem samotny piesek wypatrujący swojego pana przed sklepem, ładniusi:)


i jeszcze pan w pocie czoła przewożący baniaki z wodą rowerem, zdjęcie przypadkowe bo nie to chciałam ująć ale odkryłam je przeglądając wyniki pracy:)


i na koniec okno

 

no i tak mi dzień jakoś zleciał:) kolejny


3 komentarze:

  1. a gdzie czas na pisanie pracki mgr:)podoba mi sie pierwsze zdjęcie.....:)P

    OdpowiedzUsuń
  2. jak myślę o mgr to aż mi słabo:( ale za to zdjęcia mi humor poprawiają:p

    OdpowiedzUsuń